středa 21. listopadu 2012

...XXX...

Víte jak se říká do třetice všeho dobrého i zlého? Většinou zde doufáme v to dobré já bohužel tentokrát šla na horší stranu...

1. Jede.malý bezvýznamný tělocvik mi přinesl zlomený prst (jako bolest OK! To se něják přežije, ale psát povídku se zavázaným prstem, natož když je kvůli pevnosti k němu připásanej druhej? Jo no fkt díky :-D)... Super ne? :-DDD :X

2.Bezva v pondělí-pátek se uliju, ale budu mít takovou chřipku? Jé to už maj tyhle fakt milé věci vánoce? Já bych si na dárek počkala :3333 Navíc by mu klidně mohlo malilinko přibýt na kvalitě...

3.V pondělí když už je mi dost špatně jen ležím zjistím, že můj maličký domácí mazlíček navždy "odešel"? Myslím že to je asi to nejhorší tahle bolest se totiž hojí pomaleji, ale nikdy úplně nezmizí

-Sanny

Žádné komentáře:

Okomentovat